BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku

  • Biuro »

Biuro

Podział organizacyjny

Biuro jest 5-osobową komórką organizacyjną, zapewniającą całokształt obsługi finansowej i kancelaryjno-biurowej płockiego Kolegium. W jego strukturze funkcjonuje: główny księgowy, kierownik biura, 2 inspektorów, informatyk.

Zadania:

  • wykonywanie zarządzeń i organizacyjno – techniczna obsługa czynności podejmowanych w załatwianych sprawach przewodniczących składów orzekających i członków sprawozdawców,
  • protokołowanie toku rozpraw i posiedzeń składów orzekających,
  • obsługa biurowa urządzeń technicznych,
  • kompleksowa realizacja czynności służbowych określonych w przepisach ogólnych oraz w szczegółowych uregulowaniach wewnętrznych Kolegium,
  • obsługa wszystkich czynności związanych z prowadzeniem spraw załatwianych przez Kolegium, w tym (w zależności od potrzeb) prowadzenie rejestrów, repertoriów akt oraz ich właściwe przechowywanie i archiwizacja,
  • przedsiębranie czynności zapewniających optymalną dystrybucję i spedycję przesyłek pocztowych,
  • komputerowe przepisywanie pism procesowych oraz merytorycznych rozstrzygnięć składów orzekających.

Repertorium

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Płocku nie prowadzi żadnych ogólnodostępnych ewidencji czy rejestrów, a istniejące mają jedynie charakter techniczno – organizacyjny i nie podlegają ujawnieniu. W Kolegium znajduje się archiwum decyzji i postanowień wydawanych przez Kolegium oraz dokumenty księgowe dotyczące działalności SKO. Strony, które brały udział w postępowaniu przed Kolegium mogą zapoznać się z archiwizowanymi decyzjami i postanowieniami w godzinach pracy Kolegium.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćAgnieszka Świtalska
  • Data wytworzenia2024-01-02
  • OpublikowałAgnieszka Świtalska
  • Data publikacji2004-06-08 00:00
  • Ostatnio zmodyfikowałAgnieszka Świtalska
  • Ostatnia modyfikacja2025-03-19 11:00
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-08-01 13:49:25
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net